Besyo Haber

2022 – 2023 Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavları Tarihleri

2022 2023 Besyo spor bilimleri sınavları , besyo mülakatları ne zaman yapılacak ? 2022 Besyo, Spor Bilimleri fakültelerinin, spor akademilerinin özel yetenek sınavları, besyo parkurları ne zaman yapılacak? Besyo ve Spor Bilimleri fakültelerinin yetenek sınavları tarihleri.2022 2023  Besyo sınavları tarihleri:

2022 Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri

2022 Besyo, Spor bilimleri yetenek sınavları kılavuzları 2022 Haziran ve Temmuz aylarında yayınlamaya başlayacaktır. Yetenek sınavlarının uygulanması ise Temmuz, Ağustos aylarında başlayacak olup 2022 Kasım ayına kadar devam edecektir.

2021 Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri

73- 2021 Ardahan Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıt: 30.08.2021-12.09.2021
  • Sınav: 16-17 Eylül 2021
  • Geçici Sonuçların İlanı: 20.09.2021
  • Geçici Sonuçlara İtirazlar: 21.09.2021
  • Kesin Sonuçların İlanı: 22.09.2021
  • Kesin Kayıt: 27.09.2021- 01.10.2021
  • Yedek Kayıt: 4-5 Ekim 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

72- 2021 Muş Alparslan Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Online Başvuru (Ön Kayıt) Tarihleri 17-27 / 08 / 2021 tarihlerinde 23.59’a kadar
  • Adayların Spor Öz Geçmiş Puanlarının Açıklanması 10 / 09 / 2021
  • Açıklanan Spor Öz Geçmiş Puanına İtiraz Tarihi 13 / 09 / 2021 saat 17.00’a kadar
  • Spor Öz Geçmiş Puanlarına İtirazların Değerlendirilmesi 14 / 09 / 2021
  • NOT: Öğrencilerin online başvuru için müracaatları belirtilen tarihler arasında saat 23.59’a kadar, diğer tüm tarihlerdeki müracaatları ise ilgili gün içinde saat 17.00’a kadar kabul edilecektir.
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

71- 2021 Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Online Başvuru Tarihi 16-26 Ağustos 2021
    Tercih Değişikliği Başvuru Tarihi 27 Ağustos 2021
    Branş Sınavları 01-07 Eylül 2021
    Sonuçların İlanı 12 Eylül 2021
    Sonuçlara İtiraz 13 Eylül 2021
    Kesinleşmiş Sonuçların İlanı 14 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

70- 2021 Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıt 24-26 Ağustos 2021 tarihleri arasında online yapılacak olup 26 Ağustos 2021 tarihinde saat 17:00’da sistem kapanacaktır.
  • Özel Yetenek Sınavı 01 Eylül 2021 de saat 08:00’da başlayacak, tüm adayların sınavı bitene kadar devam edecektir.,
  • Yerleştirme Sonuçlarının Duyurulması – İlanı 06 Eylül 2021
  • İtiraz Hakkı Sonuçların ilanını takiben 3 (üç) iş günü
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

69- 2021 Afyon Kocatepe Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • ÖN BAŞVURU (ONLİNE) TARİHLERİ: 16– 20 Ağustos 2021 (Hafta içi)
  • ÖN KAYIT ve SINAV TARİHİ: 31 Ağustos– 3 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

68- 2021 Düzce Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Başvurular 24-27 Ağustos 2021 saat 17:00 Online
  • Başvuruların Değerlendirilmesi 28-30 Ağustos 2021 Spor Bilimleri Fakültesi Adayların
  • Kontrol Listelerin Planı 31 Ağustos 2021 S.B.F. İnternet Sayfası
  • Kontrol listesine itiraz 1 Eylül 2021 saat 17:00 Spor Bilimleri Fakültesi
  • Sonuçların İlan 2 Eylül 2021 S.B.F. İnternet Sayfası
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

67- 2021 Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Özel Yetenek Sınav Başvurusu : 09 – 26 Ağustos 2021 (Online)
    Başvuru Listelerinin Açıklanması : 27 Ağustos 2021 (saat 17:30’dan sonra)
    Özel Yetenek Sınavı : 02 – 06 Eylül 2021*
    Sınav Sonuçlarının İlanı : 09 Eylül 2021 (saat 17:30’dan sonra)
    Asıl Adayların Kesin Kayıt Tarihleri : 16-17 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

66- 2021 Erzurum Atatürk Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ
    • Ön Kayıt: 16 – 25 Ağustos 2021
    • Kesin Kayıt: 26 – 31 Ağustos 2021
    • Sınav Tarihleri: 1 – 11 Eylül 2021
  • SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
    • Online Kayıt 09 – 30 Ağustos 2021
    • Kesin Kayıt 30 – 31 Ağustos 2021
    • Sınav Tarihleri: 01 – 04 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

65- 2021 Bursa Uludağ Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Online Ön Kayıt* 14-16 Ağustos 2021
  • Adayın Bilgilerinin Kontrolü 17-20 Ağustos 2021
  • Özel Yetenek Uygulama Sınavı** 23-26 Ağustos 2021
  • Adayların Sınavla İlgili Tüm Bilgi veBelgelere Ait Kontrol Listesinin İlanı 02 Eylül 2021
  • Kontrol Listesine İtiraz 03 Eylül 2021 (Saat 17:00’ye kadar)
  • Sınav Sonuçlarının İlan Edilmesi 08 Eylül 2021
  • Asıl Liste Kesin Kayıt 13-14 Eylül 2021 (Saat 17:00’ye kadar)
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

64- 2021 Karabük Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

63- 2021 İstanbul Sağlık Bilimleri Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Başvuru 18– 22 Ağustos 2021
  • Sınav Başlama Tarihi 31 Ağustos 3 Eylül 2021
  • Sonuçların Açıklanması: 8 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

62- 2021 Edirne Trakya Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

61- 2021 Kayseri Erciyes Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

60- 2021 Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Başvurular 23-24-25 Ağustos 2021 tarihlerinde  online olarak yapılacaktır.
  • Özel Yetenek Sınavları 1-2-3 Eylül 2021 tarihleri arasında  yapılacaktır.
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

59- 2021 Mardin Artuklu Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Başvuru Tarihi: 13-23 Ağustos 2021
  • Sınav Başlama Tarihi : 24-27 Ağustos 2021
  • KES­İN KAYIT TAR­İHLERİ­: Asil Adaylar: 06-07 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

58- 2021 Elazığ Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

57- 2021 Çorum Hitit Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

56- 2021 Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • 16-22 Ağustos 2021 Çevrim içi Kayıt Sistemi 22 Ağustos 2021 saat 23.59 da kapatılacaktır. Başvuru Tarihleri
  • 28-30 Ağustos 2021 Özel Yetenek Sınavı (30 metre Koşu Testi)
  • 31 Ağustos 2021 Sınav Sonuçlarının Duyurulması
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

55- 2021 Kırıkkale Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

54- 2021 Siirt Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

53- 2021 Konya Selçuk Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

52- 2021 Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Başvuru 23 – 27 Ağustos 2021 (Online)
  • Sınav Başlama Tarihi 31 Ağustos 2021
  • Sonuçların Açıklanması: 5 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

51- 2021 Yozgat Bozok Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • 11-15 AĞUSTOS 2021 ONLINE KAYIT
  • 24 AĞUSTOS 2021 Özel Yetenek Sınavı Başlangıcı
  • 02 EYLÜL 2021: Sınav Sonuçlarının açıklanması
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

50- 2021 Mersin Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

49- 2021 Diyarbakır Dicle Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • – Online Ön Kayıt : 16-19 Ağustos 2021
    – Sporcu Özgeçmiş Belgelerinin Teslim Tarihi (şahsen veya Posta ile) : 16-19 Ağustos 2021
    – Yetenek Testi : 24-28 Ağustos 2021
    – Yerleştirme Puanına Göre Kayıt Hakkı Kazanan Adayların Planı : 02 Eylül 2021
    – Kesin Kayıt İşlemleri : 6-9 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

48- 2021 Amasya Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön kayıt ve başvuru işlemleri 05-11 Ağustos 2021 tarihlerinde, online olarak yapılacaktır.
  • Sınav Tarihi 16-19 Ağustos 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

47- 2021 Ankara Gazi Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön (Çevrimiçi/Online) Kayıt Tarihleri: 09-12 Ağustos 2021 (Online Başvuru ve Birim Onayı)
  • Sınav Tarihleri: 18 Ağustos 2021 …
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

46- 2021 Konya Necmettin Erbakan Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

45- 2021 Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıt  (Online) Kayıtlar, 09 Ağustos – 16 Ağustos 2021
  • Koordinasyon Sınavları Sınav, 18-21 Ağustos 2021
  • Sınav Tarihi: 18-21 Ağustos 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

44- 2021 Iğdır Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

43- 2021 Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Online Ön Kayıt Tarihleri 16-20 Ağustos 2021 (Saat 18.00’a kadar)
  • Özel Yetenek Sınavı* 06 Eylül 2021 tarihinden itibaren bitinceye kadar*
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

42- 2021 Erzurum Teknik Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıt Tarihleri: 04 Ağustos – 16 Ağustos 2021
  • Sınav Başlangıç Tarihi: 18 Ağustos 2021
  • Sınav Sonuçların Açıklanması: 23-26 Ağustos 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

41- 2021 Bitlis Eren Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıt Tarihleri: 06 Ağustos 2021- 15 Ağustos 2021
  • Sınav Tarihi: 19 Ağustos 2021
  • Sonuçların Açıklanması: 23 Ağustos 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

40- 2021 Bolu Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

39- 2021 Samsun 19 Mayıs Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıt Tarihleri: 4 Ağustos – 16 Ağustos 2021
  • Kurs Tarihi: 4 Ağustos – 16 Ağustos 2021
  • Sınav Tarihi: 18 Ağustos – 22 Ağustos 2021
  • Sonuçların Açıklanması: 24 Ağustos 2021 Salı
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

38- 2021 Gümüşhane Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıt Tarihleri: 02 Ağustos-18 Ağustos 2021
  • Özel Yetenek Sınavı: 21-22 Ağustos 2021
  • Sonuçların Açıklanması: 28-29-30 Ağustos 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

37- 2021 Gaziantep Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

36- 2021 Sivas Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

35- 2021 İstanbul Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıtlar: 05 – 13 AĞUSTOS 2021
  • Yetenek Sınavı Tarihi: 24 – 27 AĞUSTOS 2021
  • Sonuçların Açıklanması: 1 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

34- 2021 Manisa CBÜ Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

33- 2021 Hatay MKÜ Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

32- 2021 Adıyaman Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

31- 2021 Aydın ADÜ Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

30- 2021 Çanakkale  Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Online Başvuru İşlemleri: 09-20 Ağustos 2021
  • Özel Yetenek Sınavı: 24-29 Ağustos 2021
  • İlk Yerleştirme Sonuçlarının İlanı: 06 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

29- 2021 Ankara Yıldırım Beyazıt Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

28- 2021 Batman Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

27- 2021 İzmir Ege Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıt : 04 – 10 Ağustos 2021
    Fiziksel Algı, Beceri Geliştirme Kursu : 09 – 13 Ağustos 2021
    Özel Yetenek Sınavları : 16 – 20 Ağustos 2021
    Kontrol Listesi ilanı : 21 – 22 Ağustos 2021
    Puan Kontrol İtiraz süresi* : 23 Ağustos 2021 saat 14:00’a kadar
    Yerleştirme Sonuç İlanı : 26 Ağustos 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

26- 2021 Muğla Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

25- 2021 Eskişehir Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Başvuru ve Uygulama Sınavı (El kavrama Kuvvet Testi ): 9-11 Ağustos 2021
  • Başvuru Dosyası Değerlendirme Tarihleri : 12-13 Ağustos 2021
  • Puan Listesi İlanı : 16 Ağustos 2021
  • Puan İtiraz Tarihleri : 17-18 Ağustos 2021
  • Asıl Adayların İlan Tarihi : 20 Ağustos 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

24- 2021 Malatya Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

23- 2021 Aksaray Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

22- 2021 Nevşehir Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

21- 2021 Ankara Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıtlar: 2 – 13 AĞUSTOS 2021
  • Yetenek Sınavı Tarihi: 23 – 29 AĞUSTOS 2021
  • Sonuçların Açıklanması: 30 AĞUSTOS 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

20- 2021 Kars Kafkas Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

19- 2021 Marmara Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • 09 – 13 Ağustos 2021 uzatıldı: (17.08.2021) Özel Yetenek Sınavı Başvuru – Ön Kayıt – Sisteme Evrak Yükleme
  • 14 – 18 Ağustos 2021 Evrakların İncelenmesi – Sporcu Deneyim Puanı Değerlendirmesi