Besyo Haber

2021 – 2022 Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavları Tarihleri

2021 2022 Besyo spor bilimleri sınavları ne zaman yapılacak ? 2021 Besyo, Spor Bilimleri fakültelerinin, spor akademilerinin özel yetenek sınavları, besyo parkurları ne zaman yapılacak? Besyo ve Spor Bilimleri fakültelerinin yetenek sınavları tarihleri.2021 2022  Besyo sınavları tarihleri:

2021 Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri

73- 2021 Ardahan Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıt: 30.08.2021-12.09.2021
  • Sınav: 16-17 Eylül 2021
  • Geçici Sonuçların İlanı: 20.09.2021
  • Geçici Sonuçlara İtirazlar: 21.09.2021
  • Kesin Sonuçların İlanı: 22.09.2021
  • Kesin Kayıt: 27.09.2021- 01.10.2021
  • Yedek Kayıt: 4-5 Ekim 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

72- 2021 Muş Alparslan Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Online Başvuru (Ön Kayıt) Tarihleri 17-27 / 08 / 2021 tarihlerinde 23.59’a kadar
  • Adayların Spor Öz Geçmiş Puanlarının Açıklanması 10 / 09 / 2021
  • Açıklanan Spor Öz Geçmiş Puanına İtiraz Tarihi 13 / 09 / 2021 saat 17.00’a kadar
  • Spor Öz Geçmiş Puanlarına İtirazların Değerlendirilmesi 14 / 09 / 2021
  • NOT: Öğrencilerin online başvuru için müracaatları belirtilen tarihler arasında saat 23.59’a kadar, diğer tüm tarihlerdeki müracaatları ise ilgili gün içinde saat 17.00’a kadar kabul edilecektir.
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

71- 2021 Tokat Gaziosmanpaşa Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Online Başvuru Tarihi 16-26 Ağustos 2021
    Tercih Değişikliği Başvuru Tarihi 27 Ağustos 2021
    Branş Sınavları 01-07 Eylül 2021
    Sonuçların İlanı 12 Eylül 2021
    Sonuçlara İtiraz 13 Eylül 2021
    Kesinleşmiş Sonuçların İlanı 14 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

70- 2021 Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıt 24-26 Ağustos 2021 tarihleri arasında online yapılacak olup 26 Ağustos 2021 tarihinde saat 17:00’da sistem kapanacaktır.
  • Özel Yetenek Sınavı 01 Eylül 2021 de saat 08:00’da başlayacak, tüm adayların sınavı bitene kadar devam edecektir.,
  • Yerleştirme Sonuçlarının Duyurulması – İlanı 06 Eylül 2021
  • İtiraz Hakkı Sonuçların ilanını takiben 3 (üç) iş günü
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

69- 2021 Afyon Kocatepe Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • ÖN BAŞVURU (ONLİNE) TARİHLERİ: 16– 20 Ağustos 2021 (Hafta içi)
  • ÖN KAYIT ve SINAV TARİHİ: 31 Ağustos– 3 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

68- 2021 Düzce Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Başvurular 24-27 Ağustos 2021 saat 17:00 Online
  • Başvuruların Değerlendirilmesi 28-30 Ağustos 2021 Spor Bilimleri Fakültesi Adayların
  • Kontrol Listelerin Planı 31 Ağustos 2021 S.B.F. İnternet Sayfası
  • Kontrol listesine itiraz 1 Eylül 2021 saat 17:00 Spor Bilimleri Fakültesi
  • Sonuçların İlan 2 Eylül 2021 S.B.F. İnternet Sayfası
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

67- 2021 Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Özel Yetenek Sınav Başvurusu : 09 – 26 Ağustos 2021 (Online)
    Başvuru Listelerinin Açıklanması : 27 Ağustos 2021 (saat 17:30’dan sonra)
    Özel Yetenek Sınavı : 02 – 06 Eylül 2021*
    Sınav Sonuçlarının İlanı : 09 Eylül 2021 (saat 17:30’dan sonra)
    Asıl Adayların Kesin Kayıt Tarihleri : 16-17 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

66- 2021 Erzurum Atatürk Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ
    • Ön Kayıt: 16 – 25 Ağustos 2021
    • Kesin Kayıt: 26 – 31 Ağustos 2021
    • Sınav Tarihleri: 1 – 11 Eylül 2021
  • SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ
    • Online Kayıt 09 – 30 Ağustos 2021
    • Kesin Kayıt 30 – 31 Ağustos 2021
    • Sınav Tarihleri: 01 – 04 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

65- 2021 Bursa Uludağ Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Online Ön Kayıt* 14-16 Ağustos 2021
  • Adayın Bilgilerinin Kontrolü 17-20 Ağustos 2021
  • Özel Yetenek Uygulama Sınavı** 23-26 Ağustos 2021
  • Adayların Sınavla İlgili Tüm Bilgi veBelgelere Ait Kontrol Listesinin İlanı 02 Eylül 2021
  • Kontrol Listesine İtiraz 03 Eylül 2021 (Saat 17:00’ye kadar)
  • Sınav Sonuçlarının İlan Edilmesi 08 Eylül 2021
  • Asıl Liste Kesin Kayıt 13-14 Eylül 2021 (Saat 17:00’ye kadar)
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

64- 2021 Karabük Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

63- 2021 İstanbul Sağlık Bilimleri Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Başvuru 18– 22 Ağustos 2021
  • Sınav Başlama Tarihi 31 Ağustos 3 Eylül 2021
  • Sonuçların Açıklanması: 8 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

62- 2021 Edirne Trakya Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

61- 2021 Kayseri Erciyes Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

60- 2021 Osmaniye Korkut Ata Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Başvurular 23-24-25 Ağustos 2021 tarihlerinde  online olarak yapılacaktır.
  • Özel Yetenek Sınavları 1-2-3 Eylül 2021 tarihleri arasında  yapılacaktır.
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

59- 2021 Mardin Artuklu Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Başvuru Tarihi: 13-23 Ağustos 2021
  • Sınav Başlama Tarihi : 24-27 Ağustos 2021
  • KES­İN KAYIT TAR­İHLERİ­: Asil Adaylar: 06-07 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

58- 2021 Elazığ Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

57- 2021 Çorum Hitit Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

56- 2021 Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • 16-22 Ağustos 2021 Çevrim içi Kayıt Sistemi 22 Ağustos 2021 saat 23.59 da kapatılacaktır. Başvuru Tarihleri
  • 28-30 Ağustos 2021 Özel Yetenek Sınavı (30 metre Koşu Testi)
  • 31 Ağustos 2021 Sınav Sonuçlarının Duyurulması
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

55- 2021 Kırıkkale Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

54- 2021 Siirt Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

53- 2021 Konya Selçuk Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

52- 2021 Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Başvuru 23 – 27 Ağustos 2021 (Online)
  • Sınav Başlama Tarihi 31 Ağustos 2021
  • Sonuçların Açıklanması: 5 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

51- 2021 Yozgat Bozok Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • 11-15 AĞUSTOS 2021 ONLINE KAYIT
  • 24 AĞUSTOS 2021 Özel Yetenek Sınavı Başlangıcı
  • 02 EYLÜL 2021: Sınav Sonuçlarının açıklanması
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

50- 2021 Mersin Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

49- 2021 Diyarbakır Dicle Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • – Online Ön Kayıt : 16-19 Ağustos 2021
    – Sporcu Özgeçmiş Belgelerinin Teslim Tarihi (şahsen veya Posta ile) : 16-19 Ağustos 2021
    – Yetenek Testi : 24-28 Ağustos 2021
    – Yerleştirme Puanına Göre Kayıt Hakkı Kazanan Adayların Planı : 02 Eylül 2021
    – Kesin Kayıt İşlemleri : 6-9 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

48- 2021 Amasya Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön kayıt ve başvuru işlemleri 05-11 Ağustos 2021 tarihlerinde, online olarak yapılacaktır.
  • Sınav Tarihi 16-19 Ağustos 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

47- 2021 Ankara Gazi Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön (Çevrimiçi/Online) Kayıt Tarihleri: 09-12 Ağustos 2021 (Online Başvuru ve Birim Onayı)
  • Sınav Tarihleri: 18 Ağustos 2021 …
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

46- 2021 Konya Necmettin Erbakan Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

45- 2021 Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıt  (Online) Kayıtlar, 09 Ağustos – 16 Ağustos 2021
  • Koordinasyon Sınavları Sınav, 18-21 Ağustos 2021
  • Sınav Tarihi: 18-21 Ağustos 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

44- 2021 Iğdır Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

43- 2021 Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Online Ön Kayıt Tarihleri 16-20 Ağustos 2021 (Saat 18.00’a kadar)
  • Özel Yetenek Sınavı* 06 Eylül 2021 tarihinden itibaren bitinceye kadar*
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

42- 2021 Erzurum Teknik Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıt Tarihleri: 04 Ağustos – 16 Ağustos 2021
  • Sınav Başlangıç Tarihi: 18 Ağustos 2021
  • Sınav Sonuçların Açıklanması: 23-26 Ağustos 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

41- 2021 Bitlis Eren Üniversitesi Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıt Tarihleri: 06 Ağustos 2021- 15 Ağustos 2021
  • Sınav Tarihi: 19 Ağustos 2021
  • Sonuçların Açıklanması: 23 Ağustos 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

40- 2021 Bolu Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

39- 2021 Samsun 19 Mayıs Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıt Tarihleri: 4 Ağustos – 16 Ağustos 2021
  • Kurs Tarihi: 4 Ağustos – 16 Ağustos 2021
  • Sınav Tarihi: 18 Ağustos – 22 Ağustos 2021
  • Sonuçların Açıklanması: 24 Ağustos 2021 Salı
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

38- 2021 Gümüşhane Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıt Tarihleri: 02 Ağustos-18 Ağustos 2021
  • Özel Yetenek Sınavı: 21-22 Ağustos 2021
  • Sonuçların Açıklanması: 28-29-30 Ağustos 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

37- 2021 Gaziantep Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

36- 2021 Sivas Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

35- 2021 İstanbul Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıtlar: 05 – 13 AĞUSTOS 2021
  • Yetenek Sınavı Tarihi: 24 – 27 AĞUSTOS 2021
  • Sonuçların Açıklanması: 1 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

34- 2021 Manisa CBÜ Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

33- 2021 Hatay MKÜ Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

32- 2021 Adıyaman Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

31- 2021 Aydın ADÜ Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

30- 2021 Çanakkale  Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Online Başvuru İşlemleri: 09-20 Ağustos 2021
  • Özel Yetenek Sınavı: 24-29 Ağustos 2021
  • İlk Yerleştirme Sonuçlarının İlanı: 06 Eylül 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

29- 2021 Ankara Yıldırım Beyazıt Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

28- 2021 Batman Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

27- 2021 İzmir Ege Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıt : 04 – 10 Ağustos 2021
    Fiziksel Algı, Beceri Geliştirme Kursu : 09 – 13 Ağustos 2021
    Özel Yetenek Sınavları : 16 – 20 Ağustos 2021
    Kontrol Listesi ilanı : 21 – 22 Ağustos 2021
    Puan Kontrol İtiraz süresi* : 23 Ağustos 2021 saat 14:00’a kadar
    Yerleştirme Sonuç İlanı : 26 Ağustos 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

26- 2021 Muğla Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

25- 2021 Eskişehir Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Başvuru ve Uygulama Sınavı (El kavrama Kuvvet Testi ): 9-11 Ağustos 2021
  • Başvuru Dosyası Değerlendirme Tarihleri : 12-13 Ağustos 2021
  • Puan Listesi İlanı : 16 Ağustos 2021
  • Puan İtiraz Tarihleri : 17-18 Ağustos 2021
  • Asıl Adayların İlan Tarihi : 20 Ağustos 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

24- 2021 Malatya Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

23- 2021 Aksaray Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

22- 2021 Nevşehir Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

21- 2021 Ankara Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • Ön Kayıtlar: 2 – 13 AĞUSTOS 2021
  • Yetenek Sınavı Tarihi: 23 – 29 AĞUSTOS 2021
  • Sonuçların Açıklanması: 30 AĞUSTOS 2021
  • Sınav Kılavuzunu Görüntüle

20- 2021 Kars Kafkas Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

19- 2021 Marmara Besyo Spor Bilimleri Yetenek Sınavı Tarihleri Ne Zaman Yapılacak?: 

  • 09 – 13 Ağustos 2021 uzatıldı: (17.08.2021) Özel Yetenek Sınavı Başvuru – Ön Kayıt – Sisteme Evrak Yükleme
  • 14 – 18 Ağustos 2021 Evrakların İncelenmesi – Sporcu Deneyim Puanı Değerlendirmesi